Τα όμορφα κορίτσια, όμορφα στολίζονται...

Τα όμορφα κορίτσια, όμορφα στολίζονται...
Sweet Pink

Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Η ιδέα μου...

   Καλημέρα σας, Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!
Ελπίζω να είσαστε όλοι και όλες καλά, να περάσατε ένα όμορφο Πάσχα, να ξεκουραστήκατε και να γεμίσατε τις μπαταρίες σας όσο περισσότερο μπορούσατε. 
  Μερικοί από εμάς κάναμε εξορμήσεις στις επαρχιακές πόλεις και στα χωριά... Μερικοί μείνατε πίσω στην πρωτεύουσα. Όπως και να χει, από χθες... κάθε κατεργάρης στο πάγκο του που λέει και το ρητό. 
Κι εγώ η κατεργάρα στον πάγκο μου (σχεδόν) να ψάχνω μέσα στο μυαλό μου τι να σας δείξω και να σκαλίζω τον κόσμο του διαδικτύου και τα παλιά μου βιβλία της σχολής ... και έτσι βρήκα... μάλλον καταστάλαξα καλύτερα στη πρώτη μας κατασκευή! Θα μου επιτρέψετε όμως να σας δείξω βήμα βήμα το πως θα κατασκευάσουμε αυτό που θα κατασκευάσουμε σε λίγα 24ώρα... ... ... ... 
Δεν αντέχετε έ? εντάξει, θα σας αποκαλύψω τη κατασκευή... χε χε... θα φτιάξουμε λοιπόν μια εξ ολοκλήρου χειροποίητη κούκλα κουκλοθεάτρου... Και φυσικά δε χρειαζόμαστε πολλά υλικά... όλες λίγο πολύ έχουμε στο σπίτι ρετάλια υφασμάτων, ή κάποιο παλιό μπλουζάκι που δε χρειαζόμαστε, ή ακόμη και κάποια παλιά πετσέτα! Τα υπόλοιπα που θα χρειαστούμε είναι ψαλίδι, βελόνα και κλωστή, μαλλί πλεξίματος, βαμβάκι και μαρκαδόρους, α, και ένα κομμάτι σκληρό χαρτί, για παράδειγμα κανσόν χαρτόνι... πανεύκολα υλικά! Ανυπομονώ λοιπόν να γυρίσουμε στη βάση μου (ναι ναι οι διακοπές του Πάσχα συνεχίζονται για εμένα χε χε) και να σας δείξω πως θα φτιάξουμε τη κουκλίτσα μας... 
   Για την ώρα σας αφήνω και πάω να ξεθάψω κι άλλους κρυμμένους θησαυρούς!! 
Δείτε και μια καρδούλα για τα μαλλάκια σας! προσεχώς θα σας πω πως τη φτιάχνουμε!




Σας φιλώ και να προσέχετε πάντα! 
Καλό σας απόγευμα!

1 σχόλιο: